top
logo

Ügyfeleink mondták

A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt.
Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában.
Bővebben...
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Címlap Internet telefónia, VoIP
Internet telefónia, VoIP Nyomtatás


VoIP szolgáltatással csökkentse költségeit,
növelje hatékonyságát!

2015 július 1-től érvényes VoIP díjak

 

  Megnevezés

   Nettó díj

 

 

Ø Számhasználati havidíj:

77,95 Ft / hó / telefonszám

Ø Belföldi vezetékes körzetszám hívásdíja:

3,07 Ft / perc

Ø Belföldi mobil körzetszám hívásdíja:

15,67 Ft / perc

Ø Hálózaton belüli hívások díja:

0 Ft

Ø Nemzetközi hálózatba irányuló hívásdíjak:

nemzetközi díjak oldalon

Ø Az alapszolgáltatás, elektronikus számlázás mellett egyéb költségeket nem tartalmaz:

 

·      nincs belépési, aktiválási és egyéb, egyszeri díj

 

·      nincs telekommunikációs adó és kapcsolási díj

Ø Számlázási egység:

másodperc alapú

Ø Egy időben folytatott beszélgetések száma:

korlátlan csatornaszám

Ø Megjelenés telefon tudakozóban és telefonkönyvben:

választható

Ø Nincs hűségidő, bármikor felmondható a szolgáltatás.

Ø Utólagos számlázás, a hagyományos telefonszolgáltatáshoz hasonlóan.

Ø Az alapszolgáltatás magában foglal:

 

·      hívásátirányítást

 

·      hangpostát

 

·      részletes híváslistát

 

·      biztonsági korlátot

Ø Egyszeri számhordozási díj, számblokkonként:

3.929,13 Ft

 

·   akció keretében a számlaegyenleg 10.000 Ft-tal történő, előzetes feltöltése esetén, a számhordozási díjat a szolgáltató elengedi.




>> Részletes belföldi és nemzetközi percdíjak.

>> Kiknek ajánljuk

>> Ingyenes VoIP regisztráció

>> VoIP IP telefonkészülékkel

>> VoIP hagyományos telefonnal

>>
VoIP telefonalközponttal

>> Tesztlehetőség
 


•  csatlakozás Interneten keresztül
•  igénybevétel IP készülékkel
•  minimális havi előfizetési díjjal
•  vállalt forgalom nélkül
•  hűségszerződés nélkül
•  kapcsolási díj nélkül
•  másodperc alapú számlázás
•  kedvező belföldi és nemzetközi percdíjak
•  hálózaton belüli ingyenes beszélgetés
•  azonos feltételek az ország egész területén
•  átlátható számlázás
•  meglévő vezetékes telefonszám megtartás
•  segély- és speciális szám hívás
•  előre vagy utólagos fizetés
•  rugalmas megoldások
•  emelt szintű szolgáltatások
 






A VoIP elve: Az Internet Protokoll feletti hangátvitel – elterjedt nevén VoIP, vagy IP-telefónia – a távközlés egy olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem az interneten keresztül folyik.




A szolgáltatás alapja az Internet: A VoIP szolgáltatás igénybevételének feltétele a megbízható, szélessávú Internet csatlakozás,(beszélgetésenként 100kbs-os le-feltöltési sávszélesség szükséges, viszont nem kell Fix IP címmel rendelkezni az Internet szolgáltatótól)

 
A VoIP néhány előnye:

Költségcsökkentés:  - ingyenes hálózaton belüli beszélgetés
     - minimális havi előfizetés
     - kedvező nemzetközi percdíjak
     - egységes hálózat az informatikával
    
Hatékonyság növelés, könnyen elérhető szolgáltatásokkal:         
     - Követő hívás mobil és más vezetékes telefonra
     - Virtuális telefon-alközponti szolgáltatások
     -
Beszélgetés rögzítés
     - Elektronikus fax
     - Hangposta
     -
IVR ("automata kezelő")

Rugalmasság:           - Egyszerűen áthelyezhető, ahol van Intern
       elérés ott már azonnal lehet telefonálni is
    -
Az elektronikus ügyfélszolgálaton, felhasználó
       által, azonnal beállítható
szolgáltatások:
Új telefonszám rendelés
Hívás átirányítások
Hangposta beállítás
Napi, havi hívás összeg változtatás
Mobil kliens beállítás
Hívott, fogadott hívások listája


A szolgáltató: Internet hozzáférésen keresztül VoIP szolgáltatóhoz kell csatlakozni, Ők biztosítják, hogy a hívások indíthatók és fogadhatók legyenek belföldi, nemzetközi, vezetékes és mobil telefonhálózatok irányába.


Regisztrációs lehetőségek: 

Mivel lehet telefonálni: (SIP protokollt ismerő IP eszközzel)
  1. Telefon szoftverrel és egy fejhallgatóval, ebben az esetben szükség van a bekapcsolt számítógépre.
  2. IP telefonnal a vonalas készülékekhez hasonlóan vehető igénybe a szolgáltatás. (nincs szükség számítógépre)
  3. VoIP adapter telepítésével a hagyományos, vonalas telefonkészülékek vagy a meglévő analóg, ISDN telefonalközpontok is változtatás nélkül csatlakoztathatók a szolgáltatáshoz.
  4. Interneteléréssel rendelkező okos telefonnal

  5. IP telefon-alközponttal, amelyel kihasználható a VoIP szolgáltatás minden lehetősége, előnye.


Elektronikus ügyfélszolgálat: A szolgáltatás létrehozása után, a felhasználható - Internets Web-es felületen - azonnal új szolgáltatásokat aktíválhat, törölhet, módosíthat és ellenőrízheti a kimenő, bejövő hívások forgalmát, számlaegyenlegét.


VoIP szolgáltatások: VoIP eléréssel a vezetékes telefonvonalakhoz hasonló szolgáltatások vehetők igénybe
       - segélyhívás (104; 105; 107; 112)
      - tudakozó hívás (197; 198; 199)
      - szolgáltatói rövidszámok hívása (12xx; 14xx)
      - megjelenés az országos telefonkönyvben,
        tudakozóban

        - hívásátirányítás
      - kékszám - zöldszám (0640 ...; 0680 ...)
      - könnyen megjegyezhető
szép számok

Néhány megoldásnál azonban körültekintőnek kell lenni, mint például riasztó vonalnál, telefax készüléknél, hagyományos analóg modemes banki átutalásnál, mivel ezek nem minden esetben működnek stabilan a VoIP szolgáltatásokon
.

Az alábbiakban felsorolt lehetőségek, viszont lényegesen egyszerűbben és olcsóbban vehetők igénybe VoIP csatlakozáson, mint vezetékes telefonon:
     - biztonsági korlát
     - Egyidőben - beálítható - tetszőleges számú
       kimenő, bejövő beszélgetés folytatható
     -
virtuális telefon-alközpont
     -
hangrögzítés
     - Interneten elérhető
azonnali hívásrészletezés

     -
IVR (hangmenü)
     -
nemzetközi hívószámok
     -
elektronikus fax,

 
Segítséget nyújtunk: (elérhetőségünk itt)
  1. Döntés előkészítésben a megtakarítások és költségek meghatározásában vagy teljes költségoptimalizálásban
  2. VoIP csatlakozás megtervezésében, kivitelezésében. (készülék kiválasztásban, meglévő telefonalközponthoz csatlakozásban, új alközpont telepítésben)
  3. Szerződéskötések, számhordozási dokumentum adminisztrációjában

     

További hasznos oldalak:
    >> Tegye fel kérdéseit árakról, eszközökről, szolgáltatásokról
    >> Lépések a VoIP szolgáltatás használatáig
   
>> VoIP szolgáltatás regisztráció



Kulcsszavak. VoIP, percdíjak, árak, adapter, router, Békéscsaba, Szolnok
 VoIP, percdíjak, árak, adapter, router, Békéscsaba, Szolnok
VoIP, percdíjak, árak, adapter, router, Békéscsaba, Szolnok


 

 

bottom

Támogatja a Joomla!. Designed by: Free Joomla Themes, hosting. Valid XHTML and CSS.