top
logo

Ügyfeleink mondták

A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt.
Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában.
Bővebben...
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Címlap Kinek ajánlott a VoIP
Kinek ajánljuk a VoIP szolgáltatást

  VoIP telefon

költségcsökkentésre


és

hatékonyság növelésre


 


 


Kapcsolattartás külföldi ismerőssel:
magánszemélyek részére,
számítógépre letölthető szoftverrel (mindkét oldalon azonos VoIP szolgáltatóval)
Hátrány:    bekapcsolt számítógép szükséges
Előny:     
költségmentes kialakítás, ingyenesen regisztrálható telefonszám, díjtalan egymás közötti beszélgetés, kedvező díjak bármely vezetékes, mobil telefonszámra,  ha nincs a számítógép bekapcsolva ingyenes hangposta

Kis forgalmú intézmények:
ahol szükség van az elérhetőségre és néha hívásokat is kell kezdeményezni, de a telefonszámla nagy részét a havidíj teszi ki, a vezetékes telefon előfizetés lemondható
Hátrány:   IP telefon vagy VoIP adapter vásárlása szükséges (kb. 13.000,- Ft+ÁFA), riasztó bejelzés nem megoldott, készülék függő telefax használat
Előny:       havídíj ingyenes, dijtalan beszélgetés a VoQIP szolgáltató hálózatban, kedvező forgalmi díjak vezetékes és mobil irányba, meglévő telefonszám megtartható

Egy telephelyen, több fővonallal rendelkező vállalkozás:
lemondhatók a vezetékes vonalak egy meghagyásával, mely biztosítja a riasztó, fax, analóg modemes banki kapcsolatot
Hátrány:    új eszköz vásárlása szükséges  (kb. 13.000,- Ft+ÁFA / két vonal), körültekintő üzembe helyezés
Előny:       a vezetékes telefonon kívül nincs előfizetési díj, ingyenes beszélgetés a szolgáltató hálózatában, kedvező hívásdíjak vezetékes és mobil irányba, meglévő telefonszámok megtarthatók, alközponti funkciók: vezérszám kialakítás, bejövő hívások átkapcsolási lehetősége a VoIP számokra akár külső telephelyekre is,  emelt szintű szolgáltatások kedvező havidíjak mellett pl: beszélgetések rögzítése, automata kezelő

Hagyományos analóg, ISDN alközponttal rendelkezők, több előfizetéssel vagy nagyobb telefonforgalommal:
lemondhatók a vezetékes vonalak nagyobb része, a megmaradók biztosítják a riasztó, fax, analóg modemes banki kapcsolatot és a telefonforgalmat Internet kimaradás esetére
Hátrány:   új eszköz telepítése szükséges a telefon alközponti rendszerbe illesztve  (kulcsrakész átadással kb. 50.000,- Ft+ÁFA két vonal), szükséges lehet előzetes gazdaságossági számítás , melyet igény esetén vállal a Tenforg Bt.
Előny:     vezetékes telefonvonalakon kívül nincs előfizetési díj, ingyenes beszélgetési lehetőség a VoIP szolgáltató hálózatban lévő munkatársak és ügyfelek között,kedvező hívásdíjak, meglévő telefonszámok megtarthatók, meglévő telefon rendszer (alközpont) cseréje nem szükséges, folyamatos üzembiztonság, a telefonálási szokások változtatása nélkül

Nagy nemzetközi forgalmat bonyolítók vagy multinacionális cégek részére:
a meglévő telefonrendszer kiegészítésére, csak néhány IP telefonnal a külföldi kapcsolattartóknak vagy az alközpontra illesztett VoIP adapterrel, mindenki által elérhetően
Hátrány:   eszköz igény (helyzettől függő)
Előny:       plusz havidíj nélkül, kedvező forgalmi díjak, jelentős nemzetközi forgalmi díj csökkentés
 
Több telephelyes vállalatoknak vagy távmunkára:
telephelyenként a telefonalközpontokra csatlakoztatott VoIP eszközökkel, kirendeltségeken és othoni dolgozóknak IP telefonokkal, melyek mind azonos VoIP szolgáltatót használ
Hátrány:  készülék igény (kiépítéstől függő)
Előny:     plusz havidíj nélkül, korlátlan, ingyenes, egymás közötti beszélgetés, kedvező belföldi és nemzetközi hívásdíjak
 
Új telefonalközpont beruházások esetén:
új telefonalközpont vásárlás esetén érdemes olyan központi egységet telepíteni, amelyhez csatlakoztatható közvetlenül a VoIP szolgáltatás, úgynevezett SIP trönk fogadására alkalmas IP telefonalközpont (ezen lehetőségekről érdeklődjön itt)
Hátrány:      körültekintő központválasztás
Előny:      a korábbi megoldásokhoz hasonló költséghatékony  üzemeltetés, nem kell külön adapter a VoIP csatlakoztatására, teljes körű VoIP szolgáltatások kihasználása Pl.: minden mellékállomásnak önálló hívószáma lehet, Internet hiba esetén automatikusan a vezetékes vonalakra irányíthatók a kimenő hívások, stb.

 
Összefoglalva a VoIP telefonszolgáltatás jellemzőit


•  csatlakozás Interneten keresztül
•  igénybevétel IP készülékkel
•  minimális havi előfizetési díjjal
•  vállalt forgalom nélkül
•  hűségszerződés nélkül
•  kapcsolási díj nélkül
•  másodperc alapú számlázással
•  szolgáltató hálózatán belüli ingyenes beszélgetéssel
•  kedvező belföldi és nemzetközi percdíjakkal
•  azonos feltételekkel az ország egész területén
•  átlátható számlázással
•  meglévő telefonszám megtartással
•  segély- és speciális szám hívással
•  utólagos fizetéssel
•  emelt szintű szolgáltatásokkal



_______________________________________________________
További hasznos oldalak:
  >> Felmerülő kérdéseit felteheti árakról, eszközökről, szolgáltatásokról
 
>> VoIP teszt
   >> VoIP szolgáltatás regisztráció és készülék rendelés

Kulcsszavak: VoIP, SIP, VoIP telefon, telefon, VoIP adapter, Békéscsab

 

bottom

Támogatja a Joomla!. Designed by: Free Joomla Themes, hosting. Valid XHTML and CSS.