top
logo

Ügyfeleink mondták

A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt.
Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában.
Bővebben...
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Címlap Számhordozás
Számhordozás menete

Megtarthatja vezetékes telefonszámát
  • havi előfizetési díj nélkül
  • kedvező percdíjakkal
>> Részletek a VoIP szolgáltatásról

A VoIP szolgáltatással rendelkező Ügyfél számhordozást akkor kezdeményezhet, ha a hordozni kívánt telefonszám használatára jogosult, azaz érvényes szerződéssel rendelkezik jelenlegi szolgáltatójánál. Ez azt jelenti, hogy az adott telefonszámhoz tartozó, névre szóló előfizetői szerződése van (ez a feltöltő kártyás csomagokra is érvényes). Számhordozás először az adott előfizetői számra vonatkozó szolgáltatás megindítása után 30 nappal kezdeményezhető.

A számhordozást az új VoIP szolgáltatója bonyolítja teljes egészében. Ehhez szükséges, hogy Ön felhatalmazza  a VoIP szolgáltatót, hogy számhordozási ügyében eljárjon Ön helyett jelenlegi szolgáltatójánál. Meghatalmazás innen letölthető. A számhordozás megkezdését megelőzően Önnek szerződést kell kötnie a szolgáltatóval, amelyben garantálja, hogy az ott megadott adatokkal és felszerelési helyen használja hordozni kívánt földrajzi számát. Az ehhez szükséges szerződést innen letöltheti.

Miután a dokumentumokat értelemszerűen kitöltötte, kérjük, a számhordozási meghatalmazásból és a számhordozási szabályzatból 1-1, a szerződésből és az ÁSZF kivonatból 2-2 példányt szíveskedjen postai úton megküldeni címünkre. A beérkezett dokumentumokat 2 munkanapon belül dolgozzuk fel, majd aláírás után a dokumentumokból az Ön példányát visszaküldjük  a megadott levelezési címére.

A számhordozás ún. számátadási időablakban történik. A számátadási időablak az a 4 óra hosszúságú időtartomány, amelyben a szolgáltatás az átadó szolgáltatónál megszűnik, és az átvevő szolgáltatónál megkezdődik, illetve a szolgáltatás az egyik előfizetői hozzáférési ponton megszűnik, és a másik előfizetői hozzáférési ponton megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet. A számátadási időablakok kezdő időpontjait jogszabály rögzíti: ami munkanapokon 18.00 óra. A számhordozás időpontjáról e-mailben küldünk értesítést a hordozást megelőző 2-3 nappal.

Számhordozást csak akkor tudunk kezdeményezni, amennyiben Ön jelenlegi szolgáltatója felé minden fizetési kötelezettséget teljesített, és nincs lejárt tartozása a hordozás pillanatában. Az átadó szolgáltató abban az esetben tagadhatja meg a számhordozási igényt, ha az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben számlatartozása vagy egyéb, szerződésből eredő tartozása van, amelyet az átvevő szolgáltató nem vállal át, vagy, ha a számhordozást kérő előfizető nem azonosítható a meghatározott dokumentumok alapján, vagy az adott előfizető számára a szolgáltatás megindítása óta még nem telt el 30 nap.

Az új VoIP szolgáltatás a számhordozást követően nem a hagyományos telefonvonalon bonyolódik tovább, hanem az interneten keresztül ún. VoIP hálózaton. Ez azt jelenti, hogy a számhordozási igény megadásakor ügyfelünknek össze kell kapcsolódni az VoIP szolgáltatóval az interneten keresztül. Az összekapcsolódáshoz szükséges VoIP eszközt (IP telefont, VoIP adaptert,  IP telefonközpontot) ügyfelünknek kell beszereznie. Eszközök beszerzésében és beüzemelésében kérje segítségünk.

Fontos tudni még a számhordozás folyamatáról:

- A számhordozást követően minden egyéb szolgáltatás megszűnik az ügyfél vezetékes telefonvonalán. Ez érint minden olyan ADSL szolgáltatást is, amely meglévő telefonvonalán működött. Ennek következményeként a korábbi telefonszolgáltatással együtt az internet-szolgáltatás is megszűnhet. Mivel az VoIP telefonszolgáltatás igénybevételéhez szükséges szélessávú internet-kapcsolat, az internethez való (esetleg más módon történő) hozzáférésről az ügyfélnek gondoskodnia kell.

Számhordozáshoz szükséges dokumentumok:
-    Számhordozási szabályzat
-    Előfizetői meghatalmazás
-    Szolgáltatási szerződés
-    ÁSZF kivonat
-    Aláírás címpéldány és cégkivonat másolat (üzleti ügyfél esetén)
-    Személyigazolvány és lakcímkártya másolat (magánszemély esetén)

Letölthető dokumentumok itt.



 

További hasznos oldalak:

           
>> Felmerülő kérdéseit felteheti árakról, eszközökről, szolgáltatásokról

>> VoIP szolgáltatás megrendelés



Kulcsszavak: számhordozás, dokumentáció, Békés, Békéscsaba, Szolnok

 

bottom

Támogatja a Joomla!. Designed by: Free Joomla Themes, hosting. Valid XHTML and CSS.